24 Nov 2011

PREGNANT :D

ass & hallo too all my cuters readers . : D . awook pe kabor nye . ngaa ~ aku nih da kenape yekk . ngee . okay hari niyh na cer-citer pasal PREGNANT ! ehhhh . jap-2 ! bukan aku ehh yang pregnant ! korang niyh ta baek tau  ! penampo kang tau lee . aku just na cerita jeh . okay jum .

--- > okay semalam aku pegi pasar borong at nilai3 tau  pas tuh aku ternampak lha satu soulmate niyh . diorang pakai baju same ouhhh ! tema die kaler biruuu . heee . if na tau , wife dea mengandung lha awokk . alahai dah la akak tuh omeyy jeh . na bawak baby dea lagi . ciannye . okay-2  . husband akak tuh ade jeh at belakang akak tuh . atoto . weyh suweeet nye kamu berdua niyh . jelous aku ! huhayy tak bermakne aku jelous sebab diorang da kawen but aku teringin nak cm tuh bile aku dah married nanty . * waaaa . belum spm da ckp pasal married kenn  wihuuu ! alah ta salah if kite ade impian enn . ngaa ~ pas tuh mase dea na g at kereta tuh diorang berdua berpimpin tangan ouh . aduduh . sweetnye . aku pun tumpang gembira . aku rase happy bile pasangan bahagia cm tuh . alahai . bile aku jadi cm tuh ekk . * ouh . pliss diela . dont be like this ! haha . next year you will in spm okay ! soo beware . haaa , perkataan niyh lha yang aku paling takut > SPM . adudui . ouh okay . i will try  ngee .

> too akak & abang tuh hopely dapat baby yang omeyy cam akak .
:D . semoga kekal bahagia . amiin .

okay . boboi readers .